search

Uzņēmumu atvērto durvju dienas

Autors: Inita Jankeviča

16. Septembris, 2022

Uzņēmumu atvērto durvju dienas

Jau 14. gadu un 15. reizi pēc kārtas Prakse.lv sadarbojoties ar nozaru līderiem rīkos projektu “Uzņēmumu atvērto durvju dienas”. Nedēļas laikā jaunajiem speciālistiem būs iespēja klātienē vai tiešsaistē apmeklēt uzņēmumus, lai uzzinātu par darba un karjeras iespējām. Pasākumā piedalīsies ap 60 uzņēmumu!

Viesnīcu operatora tīkla MOGOTEL atsauksme par dalību 2022. gadā pavasarī:

Paldies par “Atvērto durvju” organizēšanas pasākumu, kurā piedalījās arī SIA Mogotel. Tas ir lielisks veids mums kā darba devējiem parādīt un izstāstīt par vidi, kurā strādājam, tādejādi piesaistot un ieinteresējot studentus. Viesnīcas ieguva divus vērtīgus darbiniekus – Viesnīcas administratorus, kuri pie mums strādā joprojām.

Siltumapgādes uzņēmuma Rīgas Siltums atsauksme par dalību 2022. gadā pavasarī:

Atvērto durvju diena – ir lieliska iespēja iepazīstināt jauniešus ar siltumapgādes uzņēmumā pārstāvētajām profesijām. Aicināt izvēlēties apgūt inženiera zinātnes un varbūt apgūt siltumenerģētikas inženiera profesiju.

Atvērto durvju dienās ar uzņēmumu iepazinās apmēram 80 jaunieši no četrām mācību iestādēm. Stāstījumu par uzņēmumu šogad papildinājām ar virtuālu ekskursiju siltumcentrālē. Centāmies parādīt siltumiekārtu remontatslēdznieka darbu un arī nedaudz parādīt siltumtehnikas inženiera pienākumu izpildi.

Lielākā palešu apmaļu ražotāja pasaulē Kronus atsauksme par dalību 2022. gadā pavasarī:

Prakse.lv organizētajās Atvērto durvju dienās piedalījāmies pirmo reizi. Organizējām 2 tikšanās, abas notika tiešsaistē un kopumā piesaistījām vairāk kā 100 dalībniekus, kurus iepazīstinājām gan ar prakses, gan darba iespējām mūsu uzņēmumā, gan arī kopumā ar darbu ražošanas uzņēmumā un KRONUS veiksmes stāstu, kā no vietējā kokapstrādes uzņēmuma izaugām līdz pasaulē lielākajam koka iepakojuma ražotājam. Dalībnieki aktīvi iesaistījās pasākuma norisē, uzdeva jautājumus, bija ieinteresēti. Sadarbību ar organizatoriem no prakse.lv, it īpaši Kristiānu, vērtējam lieliski – varējām paši noteikt formātu, tikšanās daudzumu un laikus, saņēmām visu nepieciešamo atbalstu un atbildes uz jautājumiem!

Dalība šajā pasākumā mums deva iedvesmu turpmāk veidot ciešāku sadarbību ar mācību iestādēm, stāstīt par darbu kokapstrādē, kā arī piedalīties nākamajās prakse.lv organizētajās Atvērto durvju dienās.

Specializētās kredīta bankas Bigbank atsauksme par dalību 2022. gadā pavasarī:

Paldies par projekta vadību! Lai gan lielāko pieteikuma gaidīšanas laiku paralēli bijām gatavi arī pasākumu atcelt, ja būtu nepietiekams dalībnieku skaits, noslēgumā tomēr varējām būt priecīgi par aptuveni 80 jaunu cilvēku auditoriju, ko uzrunāt. Te jāsaka arī paldies par ieteikumu rīkot pasākumu attālināti, kas ļāva mums šādu dalībnieku skaitu vienlaicīgi uzņemt.

Arī no dalībniekiem saņemtās atsauksmes par Bigbank Atvērtās durvju dienas norisi, saturu un nākotnes sadarbības novērtējums ar uzņēmumu bija pat vairāk nekā augsts. Līdz ar to arī pasākumu kopuma vērtēju kā veiksmīgu!

Viens no lielākajiem IT uzņēmumiem Latvijā Scandiweb atsauksme par dalību 2022. gadā pavasarī:

Šogad "Atvērtā durvju dienas" piedāvāja elastīgu izvēli - rīkot klātienē vai attālināti. "Scandiweb" auditorija nāk no dažādām industrijām un attālinātā iespēja palīdzēja vieglāk pielāgot laikus katram interesentam dienas laikā. Kopā pavadītais laiks bija kvalitatīvs un saturīgs. Pasākumā piedalījās ap 30 jauniešiem.

Pasaules slavenā START-UP, virtuālo tūrju veidotāja GIRAFFE360 atsauksme par dalību 2022. gadā pavasarī:

Atvērtās durvju dienas organizējām klātienē Rīgas un Liepājas birojos, šis pasākums mums deva iespēju iepazīstināt jauniešus vairāk ar pašu uzņēmumu, mūsu produktu, kā arī parādīt kāda ir mūsu kolēģu ikdiena. Klātienes pasākuma laikā mēs varējām arī parādīt mūsu produkta ražošanas procesu, par kuru jauniešiem bija liela interese. Šis pasākums jauniešiem deva lielāku skaidrību izvēloties nākotnes profesiju, kā arī ceram, ka kāds no pasākuma dalībniekiem kļūs par mūsu draudzīgās komandas sastāvdaļu nākotnē.

Paldies par lielisko iespēju jauniešu vidū popularizēt vairāk mūsu uzņēmumu, kā potenciālo darba devēju! Noteikti sadarbosimies arī nākotnē ar prakse.lv karjeras dienas ietvaros! :) Kopēji 2 pasākumos Liepājā un Rīgā piedalījās 50 jaunieši.

Viena no pasaulē lielākajām sporta derību un spēļu grupām Entain atsauksme par dalību 2022. gadā pavasarī:

“Bijām patiesi priecīgi atvērt mūsu uzņēmuma durvis motivētiem un jaunām iespējām atvērtiem interesentiem! Pasākuma laikā ne tikai iepazīstinājām viesus ar uzņēmumu, bet arī nodibinājām jaunus kontaktus, un daži jaunieši jau ir uzsākuši savas darba gaitas Entain!

Ja vēlaties uzzināt vairāk par pasākumu, piesakieties īsai prezentāciju no mūsu kolēģa Kristiāna Varta, telefons: 20370079, e-pasts: kristians.varts@prakse.lv. Priecāsimies pastāstīt!

ZĪMĪGĀKIE DATI par Atvērto durvju nedēļas projektu 2022. gada pavasarī:

Dalībnieku skaits 60 uzņēmumu.
Šajā gadā pirmo reizi pasākums norisinājās gan tiešsaistē, gan klātienā!
Jauniešu skaits, kuri piedalījās ekskursijās (pamatskolu un vidusskolu skolēni, arodskolu un tehnikumu audzēkņi, koledžu un augstskolu studenti un absolventi): 6270.
Jauniešu pieteikumu skaits pārsniedza 12 000.
Uzņēmumi pārstāvēja 13 pilsētas un 24 nozares.
Dalībnieku aptauja: Ekskursiju kopējais vērtējums: Labi un ļoti labi 88%.
Dalībnieku aptauja: Vai bija vērts piedalīties ekskursijā: Jā 94%.
Dalībnieku aptauja: Vai viedoklis par uzņēmumu uzlabojās: Jā 86%.
Kopējais skatījumu skaits Prakse.lv Pasākuma sadaļā ir 412 948 laika posmā no 21.03 – 30.04.2022.
Par projektu tika iepazīstinātas vairāk kā 540 mācību iestādes, individuāli
apzvanot. Visas interesējošās uzņēmumu skolas un fakultātes tika apziņotas. Pie skolu apzvanīšanas darbojās 6 cilvēki.
Jaunums šogad! Apollo kino reklāmu par pasākumu pirms kino sensiem. Reklāma tika attēlota vairāk kā 350 kino seansos no 29. marta līdz 3. aprīlim.
Projekta reklāmas kampaņā liels uzsvars tika likts uz sociālajiem medijiem.
Facebook kopējā sasniegtā auditorija caur ziņām ir 1 620 867, kas ir par 62% vairāk kā iepriekšējā gadā. Reklamējāmies arī Instagram un Twitter. Instagram kopējā sasniegtā auditorija bija 452 384.
Kopēji Facebook, Instagram un Twitter laika posmā no 21.03.2022 līdz 28.04.2022 tika izvietotas 182 ziņas par projektu.
Par dalību projektā uzņēmumi savos sociālajos kontos izvietoja 68 ziņas.
Arī mediji un sadarbības skolas izvietotoja dažādu informāciju pie sevīm.
Tika izveidots projektas elektroniskais plakāts, kurš tika izsūtīti 192 mācību
iestādēm.
Kopumā izveidoti 62 e-plakāti, individuāli katram uzņēmumam. Tika izgatavoti arī e-plakātu plakātu otra versija vairāk piemērota Instagram vajadzībām, izgatavoti 61 plakāts.
Reklāmas baneri tika izvietoti vairāk kā 20 izglītības iestāžu karjeras lapās kā RTU, LU, RSU, RISEBA, RTK u.c.
Šogad projekts tika reklamēts semināru veidā 210 karjeras semināros mācību iestādēs visa Latvijā.
Tika izveidoti vēl 3 uzņēmumu video, kuri tika reklamēti vairāk kā 60 000 reizes.
Tika izsūtīti vairāk kā 18 000 SMS jauniešu informēšanā par ekskursijām.
 

Plašāks apkopojums par "Uzņēmumu atvērto durvju nedēļu" 2022. gada pavasarī pielikumā.